Filmkiss

Första filmkyssen.

Plugget går inte finemang tyvärr, har slutprov i Matte E imorgon, jag har inte ens räknat halva boken. Har inte haft uppe boken idag. Bra Martin.
Imorgon ska jag och några till hålla ett föredrag om Gurkor i 20 minuter på Svenska C, det blir total improvisation av mig och hur mycket kan man egentligen säga om gurka? och gurka var min idé, dum som jag är..

Vi fick 100% på Seterra, vi är bäst. Vi var på kalas i lördags och i söndags, vi var kultur i fredags, vi är bäst.
 
Finns en hel del som man kommer att sakna i skolan ändå, Timmys skåp bland annat. Det ska bli skönt att ta studenten som jag gör om ett par timmar, men jag gillar skolan himla mycket, bara så att ni vet!

Min Hemsida är klirrad och klar nu, och jag vet att allt inte funkar vid portofolio/svartvitt. Men om det är någonting annat får ni gärna säga till :)

Kommentarer
Postat av: J

Snyggt hörredu! :)

2009-05-19 @ 22:59:15

Slå ett slag för din åsikt här:

Namn:
Minneslucka?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback