ingenting?

Köpfria månaden i nu avklarad, det var trevligt att testa på. Det är såklart inte hållbart att leva helt utan att konsumera men man kan ju alltid dra ner på det, absolut.

Den här månaden tänkte jag faktiskt köra en tripel: inget kött, ingen dator och ingen tv.
Blir spännande måste jag säga, sannerligen spännande.
Det betyder också att jag inte kommer att uppdatera här på en månad, så vi ses om en månad mina kära läsare!

En konstnär sa:
   "Meningen med konst är att förverkliga verkligheten" 
 



Älskade älskade Michaela, du är så fin :)

Kommentarer
Postat av: melan

älskade du, du är bäst!

2009-03-30 @ 23:02:12
URL: http://melblom.blogg.se/
Postat av: Hanna

låter bra. speciellt inget kött, det borde du köra på alltid.

2009-04-01 @ 18:13:12
URL: http://overture.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till mannen! :D

2009-04-02 @ 18:57:50
Postat av: Sofia

Han åt kött. Han åt korv.

Du åt kött. Du åt korv.

2009-04-05 @ 13:35:26
Postat av: Sofia

Sådär någon dag efter måste jag säga att

jag ÄR en poet!

2009-04-07 @ 23:12:04

Slå ett slag för din åsikt här:

Namn:
Minneslucka?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback