Katter & hundar

I förrgår när jag skrev att jag skulle cykla till affären för att köpa cykelgrejer blev det en lite längre tur än vad jag hade tänkt. Först cyklade jag in till stan och köpte allt, sen till min mammas jobb och lämnade sakerna eftersom jag inte orkade cykla runt med dem. Efter detr fick jag för mig att jag skulle cykla hem till Michaela i Sjuntorp, det var sannerligen en upplevelse. Nu vet jag att det är skitlångt, att Gärdhem är några hus och en fin kyrka och att man kan bli jätteblöt av regn. Det spöregnade nämligen.

När jag kom hem till älskling kollade vi eniros görchecka "mät sträcka-funktion" där man kan se hur långt man har åkt, det slutade med 34 km spontancykling. Tummen upp på det!

Nästa morgon var Michaelas pappa snäll och körde mig, cykeln och Michaela in till Trollhättan lagom till skolan började, kl 08.20. Då tog jag cykeln och cyklade till Överby och väntade där till klockan elva och köpte mig en bärbar dator med pappa. Sedan cyklade jag hem. Mycket trevlig cykeltur måste jag säga. Mycket trevligt md en ny dator också, ligger i sängen och skriver med den nu, fantastiskt!

Idag får Michaela sommarlov :D göttigt!



Kommentarer

Slå ett slag för din åsikt här:

Namn:
Minneslucka?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback