Spårar ur

Som ni kanske har märkt är jag inte lika flitig som internetanvändare. Var ett av målen med den datafria månaden så det är ju dumt att klaga. Blir dock inte så mycket uppdateringar här på bloggen.

Aja, jag ska fortsätta att rapportera om vad som har hänt i mitt liv under månaden.
Någon gång i början av månaden var jag ute på en båt i soligt men iskallt väder och blev fotad för TTELA Magazine där vi skulle fota vårmode. Himla kul var det.

Sen vet jag inte riktigt vad som  har hänt, hjälpte Oskar med Fairfest, varit på halkan m.m
Men mest av allt har jag varit med Mich och bara hängt, hur underbart som helst!
Älskar dig din lilla tönt!

Kommentarer
Postat av: melan

och jag älskar dig !

och jag vet.. min blogg är lite inaktiv, eller det är det ju jag som är men..

2009-05-03 @ 16:32:36
URL: http://melblom.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

skit snygga bilder. glömt säga de. =)

2009-05-07 @ 22:17:12
URL: http://joosses.blogg.se/

Slå ett slag för din åsikt här:

Namn:
Minneslucka?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback