The Flu Flew over me

Martin kom aldrig iväg till London. Så istället för att hänga på Oxford Street har det blivit häng i sängen med massa filmer och böcker. Jag gillar ju i och för sig film och böcker men jag hade gärna sett London, så mycket kan jag ju säga.

Lånade ett Fisheye av en kompis för ett tag sedan som jag inte riktigt har hunnit testa än. Men det kommer för jag ska använda det när jag fotar till Johan Blixt's nya album någon gång nästa vecka.   
Jag hann dock vara med på ett Alla hjärtans dag-party hemma hos Matilda innan jag blev sjuk. Tur att jag hann göra någonting, tack Matilda!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Jao, jo Sthlm blev det nästan hela lovet faktiskt åkte i torsdags då, ananrs var det väl häng med kompisar. kommer faktiskt inte ihåg sorligt nog!



Men nu är det tillbaka tillunderbara skolan å pliugg igen (Y)

2009-02-22 @ 20:49:32
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: Jaha, fy vad tråkigt! =/

Hoppas att du mår bättre nu iaf!

2009-02-22 @ 21:18:08
URL: http://sannaaborjesson.blogg.se/

Slå ett slag för din åsikt här:

Namn:
Minneslucka?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback